Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre
#16
Citat:quote:

Originally posted by ca.

Hej, Jeg havde for år tilbage en lab der også blevet meget irriteret af lopper, jeg ville også gøre som Asbjørn skriver included Frontline det virker bare.
Bo



I vores område (midtsjælland) møder vi en del lopper der er immune overfor Frontline. Vi er derfor holdt op med at føre det i butikken.
Jeg er enig med Asbjørn i at det ligener et "hot-spot". Som navnet antyder, er det et sted som klør og som hunden derfor bider/slikker/klør i. Problemet er selvforstærkende og det drejer sig derfor om at stoppe den grundlæggende årsag (hvis den kan findes) og at få hunden til at lade det være. Hvis sårene er for inficerede til at de nemt heler op ved almindelig sårpleje, kan det være en rigtig god ide med antibiotika.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre - af ujensen - 25-09-2009, 01:13 AM
Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre - af JesperOlesen - 17-08-2010, 05:13 PM
Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre - af JesperOlesen - 17-08-2010, 05:15 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)