Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våbenkuffert / kikkert
#7
Hvis du har en montage der er beregnet til at at tage af og på ( Svingmontage, quick mount og hvad de hedder), så ville jeg absolut tage den af før rejsen. Jeg har også hørt om folk, der skruer den almindelige montage af og på uden træfpunktsændringer, men det kræver nogen kendskab til grejet.

Under alle omstændigheder er det bedst, hvis du kan få lov at at prøveskyde når du kommer frem, uanset om kikkerten har siddet på eller ej. Desværre er rejseprogrammerne tit for presset til, at der er tid til det, og så stiger behovet for, at du kender dit grej og ved hvordan det opfører sig.

Jeg har sådan en riffelstøvle som den på billedet, den blev leveret oven i købet af min første Scout. Den har ikke givet mig problemer, men jeg er ikke imponeret af kvaliteten. Den anden scout blev leveret i en almindelig flad kuffert som virker mere stabil, uden at være prangende. Det bedste jeg har haft, var den korte kuffert Sauer laver til deres 200 serie. Der lægger du riflen adskilt og uden kikkerten monteret ( Kræver svingmontage eller lign.). Der er også plads til værktøj og en ekstra pibe, og kufferten i sig selv er fantastisk kort og handy.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Våbenkuffert / kikkert - af Basse - 16-10-2009, 06:15 PM
Våbenkuffert / kikkert - af Leo - 16-10-2009, 07:11 PM
Våbenkuffert / kikkert - af Bushman - 17-10-2009, 03:04 AM
Våbenkuffert / kikkert - af AB - 17-10-2009, 01:13 PM
Våbenkuffert / kikkert - af Leo - 17-10-2009, 04:33 PM
Våbenkuffert / kikkert - af Christensen - 18-10-2009, 06:01 PM
Våbenkuffert / kikkert - af LasseScout - 19-10-2009, 03:26 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)