Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8
#15
Det kan godt være at Claus The Dane's indlæg er tiltænkt som en spøg (og det er da også ganske morsomt [8D]) men han har altså ret - det virker. Jeg ved ikke om det er nødvendigt med whisky........jeg anvender selv rødvin, intravenøst, og jeg er faktisk den der, i vores familie, har færrest flåter på mig når vi er i Sverige.
Da børnene var små (og græsset synes uigennemtrængeligt højt) anvendte vi uldsnore/snoede tøjstrimler dyppet i olivienolie, som de fik bundet rundt om armene (på biceps) og på benene (lige under knæet).........inspireret af amazonindianere. Det betød i praksis, at de flåter, der uværgeligt satte sig på dem, stort set kunne findes fra knæene og ned samt fra bicepsene og ud - det gjorde kontrollerne ved sengetid væsenligt mere overskuelige.
Før dette tiltag, fik min søn Borelia efter et bid i hovedbunden - dette blev klaret med penicillin.
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar


Beskeder i denne tråd
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af Claus the Dane (Låst!) - 27-07-2005, 06:38 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af Claus the Dane (Låst!) - 27-07-2005, 09:25 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af ID - 27-07-2005, 11:42 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af Claus the Dane (Låst!) - 04-08-2005, 08:33 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af ID - 06-08-2005, 12:04 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)