Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afrika - erfaringer söges
#9
Jeg vil nærmest anbefale dig at arr. din jagtrejse selv, hvis du har tid og lyst til opgaven..[Smile] !

Der er mange penge at spare, man er selv i kontrol fra start til slut, man indhenter selv samtlige tilbud, fra flyselskab til fragtfirma osv. Herved har ...får man[Wink]... styr på alle omkostninger - man har en finger med i spillet, hele vejen.

Står du og mangler et indspark, så tjek f.eks Nordisk Safari Klubs mange jagtrappporter... forhør dig i din jagtforening... tjek evt PHASA for interessante outfittere.... kør afsted til f.eks de store jagtarrangørers arrangementer her i starten af det nye år og sug info til dig.... kom til jagt messen i april i Odense.... osv osv

Du vil hurtig står med en mængde materiale/ledetråde som du skal have struktureret..[Big Grin][Wink

Tjek også http://www.huntingreport.com for info, enten Syd Afrika, eller Namibia, som begger er udmærkede lande at arr. ture til selv, eller hvor rejsen nu ellers skal gå hen. Indhent oplysninger fra outfitterne, forlang referencer i periodisk orden og tjek op på dem !

Start f.eks med at strukturere alle dine input. Det kunne være efter: Land, ønskede trofæer,periode, det afsatte beløb, eller i ovenensstemmelse med resten af familien ønskers. Så skal alle de andre spørgsmål og ønsker nok checke ind, helt af sig selv..[Big Grin]..lige indtil hvad vej evt trofæer skal vende/se på stuens væg !

God fornøjelse og Happy Hunting..!!

Ydmygst...DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar


Beskeder i denne tråd
Afrika - erfaringer söges - af toresode - 07-12-2009, 04:15 PM
Afrika - erfaringer söges - af M@X 2.0 - 07-12-2009, 04:47 PM
Afrika - erfaringer söges - af løvig - 07-12-2009, 05:41 PM
Afrika - erfaringer söges - af Santo - 07-12-2009, 10:14 PM
Afrika - erfaringer söges - af DIB - 08-12-2009, 01:02 AM
Afrika - erfaringer söges - af West - 08-12-2009, 09:00 AM
Afrika - erfaringer söges - af toresode - 08-12-2009, 09:41 PM
Afrika - erfaringer söges - af hjemmeladeren - 08-12-2009, 10:05 PM
Afrika - erfaringer söges - af DIB - 09-12-2009, 01:24 AM
Afrika - erfaringer söges - af toresode - 09-12-2009, 12:42 PM
Afrika - erfaringer söges - af bobo - 10-12-2009, 08:01 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)