Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indkøbsliste Til værkstedet. Please
#1
Til at starte med vil jeg sige mange mange tak for alle de informative indlæg herinde. Har ihvertfald fået mange timer til at gå med at læse div. indlæg fra Walnut,Hatting,Abolt osv.

Da jeg er nyjæger og har fået samlet noget nyt og gammelt sammen til mit våbenskab. Kunne jeg godt tænke mig en lille indkøbsliste over hvad der er nødvendigt til restaurering af riffel haglgevær.

Jeg har selv lige anskaffet en helt ny sandblæsekabine til løb samt smådele. Men hvilken glasstørrelse anbefaler i til glasblæsning af delene?

Jeg har også læst en del om Duracoat og Kggunkote. Jeg hælder nok mest til kggunkote"Den der skal eftervarmes" Da jeg har mulighed for at få løb samt de andre metaldele i en ovn. Kan forstå at hærdetiden med duracoat er ulidelig lang. Men kan det virkelig passe at man ikke kan finde en leverandør af Kggunkote i EU???. Grunden til jeg tænkte på disse kote er nok mest fordi, man så slipper for kogekar og lege kemiske Ali.

Håber i kan hjælpe mig, da jeg glæder mig til at komme igang med at skille den gamle Sako 30-06 finnbear ad.

På forhånd tak
Svar


Beskeder i denne tråd
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af Yakusa - 17-03-2010, 02:32 AM
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af Yakusa - 17-03-2010, 11:53 PM
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af ID - 18-03-2010, 12:25 AM
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af ID - 18-03-2010, 01:18 AM
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af Yakusa - 18-03-2010, 01:51 AM
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af Yakusa - 18-03-2010, 01:54 AM
Indkøbsliste Til værkstedet. Please - af ID - 18-03-2010, 10:23 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)