Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rekylstop på Badger ringe kontra Leupold og Warne
#1
[Image: DSC02033.jpg]

Her er et billede af Leupold QRW, Warne og Badger montager i den rækkefølge. Rekylstoppet på de to første rækker 3 mm ned i railen på riflen, men Badger rækker kun 1 mm ned. Det giver 3 gange så stor kontaktflade mellem ring og rail på de to første. Jeg fik i sin tid Leupold anbefalet til min riffel, fordi en Scout har aluminium rail, så man må ikke bruge en montage med rund tværbolt som rekylstop, det ødelægger railen. Er der fare for samme slags skader på railen på grund af den mindre kontakt fra Badger ringene ?

[Image: DSC02037.jpg]

Her ses objektivenden. Der er vel 1/10 mm luft under objektivet. Er det nok ? Jeg har jo set de high speed videoer af, hvor meget tingene flekser under skudafgivelse. Kan railen nå op og påvirke objektivenden under skydning ?

Skal måske tilføje, at kikkerten er en Leupold 4,5 -14 x 50. Riflen er en Scout .308 W men opsætningen skulle gerne kunne holde på en 376 Steyr.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Rekylstop på Badger ringe kontra Leupold og Warne - af LasseScout - 15-06-2010, 12:43 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)