Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hæder til Great Dane.....sådan da...
#1
Prøv at se den dybsindige debat, som vi går glip af på vort civiliserede forum (sakset fra netnatur d.d.):

Hej Kijo

Bare et godt råd - pas på hvad du skriver om/til den såkaldte Great Dane (Hvis denne er Great, sér jeg meget nødigt de små og blodfattige der bare går og gemmer sig bag en masse fakta.....)

Jeg har tidligere været i klinch med denne person, og hvis han føler man går for tæt på, begynder han at true med sagsanlæg o.s.v.

Til Great Dane

Find dig venligst et andet alias, da dette er YDERST misvisende, og skæmende for hele Danskheden

Jan Jensen


Hold da op - "skæmende for hele Danskheden" - store ord, er det på plads at ønske tillykke?

Få minutter senere, blev indlæget fulgt op af samme Jan Jensen:

[:I][:I][:I]UPS[:I][:I][:I] !

Jeg tror***en undskyldning er på sin plads... Jeg tror jeg er gået lidt for vidt og ikke undersøgt fakta helt til bunds før jeg ytrede mig....

Jeg var inde på din profil og så din personlige hjemmeside - er hjemmesiden ikke din, vil jeg bede dig modtage mine undskyldninger....

Mvh

Jan Jensen


Aaaargh - højt at flyve.... - det ene øjeblik er man skæmmende for hele danskheden, det næste er man det ikke alligevel, blot fordi den hjemmeside man har opgivet på sin profil ikke er ens egen.

Forfængeligt håber jeg nu på, at jeg så kan få lov til at kalde mig skæmmende for hele danskheden (bare en lille smule....) om ikke andet så for at indtage en historisk skurkerolle på linie med Idi Amin, Quisling, Hitler og Helmuth Lotti - bad publicity is also publicity....[8D] Er der i øvrigt nogen, der ved hvem Jan Jensen er? [xx(]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Hæder til Great Dane.....sådan da... - af Høgh - 13-04-2004, 12:52 PM
Hæder til Great Dane.....sådan da... - af Høgh - 13-04-2004, 03:21 PM
Hæder til Great Dane.....sådan da... - af ID - 13-04-2004, 08:13 PM
Hæder til Great Dane.....sådan da... - af ID - 13-04-2004, 11:07 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)