Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Golden Retriever - m håndbremse
#4
Det kan også skyldes, at den er blevet taget væk fra hårdt underlag i nakkeskindet nogle gange som lille og sat på græs - fke.s når den skulle tisse, så den "er opdraget til" at den ikke må gå på fliser... Noget en husmor nok kunne have fundet på for at lære hunden ikke at besørge sig på f.eks. terassen.... så er den blevet sat ud på græsset.

JEg har brugt det omvendt, så min hund ikke må gå ind hvor der er gulvtæppe. På den måde holder jeg den ude af stuen og soveværelset, men de steder hvor det er nemt at gøre gulvet rent - på fliserne i køkken-alrummet eller i entreen og bryggerset, der må den gå som den vil. Det krævede kun 3 irettesættelser, hvor den som nyankommen hvalp blev sat ud på flisegulvet, hver gang den satte poter på gulvtæppet... Indtil videre har det holdt i 6½ år... og selv om jeg kaster den elskede apportdummy ind i stuen og kommanderer apport, så stopper ved kanten af gulvtæppet og tripper og vil ikke gå derind...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Golden Retriever - m håndbremse - af Saxon - 11-08-2010, 11:05 PM
Golden Retriever - m håndbremse - af Takleberry - 12-08-2010, 04:30 PM
Golden Retriever - m håndbremse - af Saxon - 12-08-2010, 07:55 PM
Golden Retriever - m håndbremse - af ran - 12-08-2010, 10:17 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)