Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hanebøssejagt.. UPDATE. (se sidste indlæg)..
#1
Der er jo ad åre en del eksempler herinde på at der er nogle ærede medlemmer der besidder gamle hanebøsser (jeg selv incl.)...[:p][:p]
Nu læste jeg for et års tid siden i et jagtblad, at der eksisterede nogle "soserieteter" for gamle engelske hanebøsser, og syntes det så lidt sjovt/hyggeligt ud[Big Grin][Big Grin]...

Og i den forbindelse fik jeg en ide, om at vi herinde kunne gøre noget ligende.... Dog selvfølgelig uden skelen til bøssernes produktionssted, men dog med et krav til at det skal være hanebøsser..

Er der nogen der er interesseret i sådan et arrengement??[?][?]
Og er der nogen der kender et sted det evt. kunne forgå, hvor der kunne skydes et par fasaner (eller harer og agerhøns) uden de stor omkostninger??

Her til at starte med er det blot "en stikken fingeren i jorden" og så kigger vi på detaljerne senere...
Men man kunne jo forstille sig en fast jagt om året (eller måske 2) på en eller anden forud bestemt weekend, og at man så kunne flytte lidt rundt geografisk, så man kommer lidt væk hjemmefra..[^][^][:X]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar


Beskeder i denne tråd
Hanebøssejagt.. UPDATE. (se sidste indlæg).. - af farT4 - 09-11-2010, 11:58 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)