Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rævejagt i sneen.
#1
Hej.
Nu har jeg været afsted en del gange om eftermiddagen til solen går ned får at få ram på Mikkel, som helt 100 er på reviret.
Vi ved hvor hulen er, og den bliver flittigt brugt. Dette kan ses ved spor og at de/den har gravet igennem sneen for at komme ind til hulens indgang. (denne rævegrav har kun én ind-/udgang! [:O].)
Ræven har snydt mig en enkelt gang hvor vi så hinanden i et spilt sekund.

Har både Foxcaller og Nordick Predator Pre-tunes call, og har brugt dem begge to et par gange uden held, eller jo, det lader til at kragerne reagere på det [Big Grin]

Nå, men hvad vil i mene er bedst? kommer mikkel ud når det sneer og blæser? Har prøvet lidt af hvert. Dog ikke morgenjagt, da jeg ikke er så god til at komme op og skolen skal også passes.

Kan se at han har været der i løbet af 2 dage, hvor jeg ikke har været der. I de to dage har det sneet lidt og blæsten har været jævn til hård.

Har I nogle tricks i ærmet? Har ikke rigtig dyrket rævejagten så intensivt før, og vil rigtig gerne have fat i ræven da jeg kan se et lille fald i bestanden af fasanerne, og der er i de sidste to år blevet spottet agerhøns, og dem vil vi meget gerne beholde på reviret.

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar


Beskeder i denne tråd
Rævejagt i sneen. - af Boldsen - 05-12-2010, 03:01 PM
Rævejagt i sneen. - af yeti - 05-12-2010, 06:43 PM
Rævejagt i sneen. - af Boldsen - 05-12-2010, 09:28 PM
Rævejagt i sneen. - af Hilbilly - 05-12-2010, 10:58 PM
Rævejagt i sneen. - af Boldsen - 05-12-2010, 11:30 PM
Rævejagt i sneen. - af Boldsen - 06-12-2010, 01:00 AM
Rævejagt i sneen. - af rkn - 06-12-2010, 08:24 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)