Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brug af lys til vildsvinejagt
#9
Tak for info.
Jeg vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne, og kunne da heller ikke drømme om at jage harer i billygtens skær..... Nu kan harer jo også med lethed jages i dagslys (dagaktive dyr) hvor vildsvinene vel kan betegnes som nataktive dyr...

MEn det er jo rart at vide, om man er "nødt" til at have det med, når man nu bevæger sit luksuslegeme så langt væk på jagt. En del af den gode forberedelse er jo, at have det nødvendige udstyr med. (De svenske skove er jo noget mørke efter solnedgang[8D])
Omvendt gider jeg ikke investere i våbenlys, hvis det er ulovligt eller blot på kanten. Det ødelægger ligesom jagtoplevelsen lidt, hvis man skal føle sig som en tyv i nattens mulm og mørke, når man går på jagt.

Mit spørgsmål var mere af "afklarende" karakter. Hvis det ligesom var normen at bruge det, var det måske rart nok at have det med...

Men tak for svarene - rart at der er så meget erfaring/viden samlet herinde... [Smile]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Brug af lys til vildsvinejagt - af ran - 30-09-2005, 12:44 AM
Brug af lys til vildsvinejagt - af mp - 30-09-2005, 01:33 AM
Brug af lys til vildsvinejagt - af Lars M. L. - 30-09-2005, 02:07 AM
Brug af lys til vildsvinejagt - af ID - 30-09-2005, 10:45 PM
Brug af lys til vildsvinejagt - af Great Dane - 30-09-2005, 11:42 PM
Brug af lys til vildsvinejagt - af ID - 01-10-2005, 10:44 AM
Brug af lys til vildsvinejagt - af Fruen - 01-10-2005, 11:55 AM
Brug af lys til vildsvinejagt - af halvautomat - 01-10-2005, 12:22 PM
Brug af lys til vildsvinejagt - af ran - 02-10-2005, 11:53 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)