Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt England/Skotland
#1
Jeg gik egentlig og regnede med, jeg skulle på bukkejagt i polen. Har været derovre fornylig for lige at sondere terrænet, da jeg var der i andet ærinde. Det siger mig ikke en pind derovre. Så Polen bliver det ikke....

Jeg har arbejdet i England, og er på den måde blevet glad for at være der. Har snust lidt til Skoland også. Begge steder føler jeg mig tilpas, og i mine øjne er det lige en anelse mere stil over tingene der. Ikke for at være snobbet aristokratisk eller på andet måde være/føle sig hævet over andre. Det tiltaler mig bare mere end Østblokken. Og skal jeg på jagt, skal jeg også føle mig tilpas....

Mit spørgsmål er så; Hvor skal jeg tage hen. Vil gerne skyde 3-4 bukke. Har ikke skudt mange bukke endnu. Det er først min 3. sæson jeg går i møde. Det er dog en jagtform jeg er faldet for...

Skal jeg vælge fast pris, eller prisliste.? Er interesseret i at skyde helt almindelige bukke. Præsentable bukke.

Har set i anden tråd, der er lidt komoplikationer med indførelse af våben til UK. Da jeg jobbede derovre, strammede de gevaldigt grebet omkring flysikkerheden, da der på det tidspunkt, blev eksperimenteret med flydende sprængstof ombord. Og tak for det du ekstreme militante arabiske møgdyr, at tingene er blevet så meget mere kompliceret.

Gode råd og andet nyttigt modtages gerne.

På forhånd tak.... [Smile]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar


Beskeder i denne tråd
Bukkejagt England/Skotland - af BigDane - 06-03-2011, 05:39 PM
Bukkejagt England/Skotland - af Boryx - 06-03-2011, 09:42 PM
Bukkejagt England/Skotland - af BigDane - 06-03-2011, 10:34 PM
Bukkejagt England/Skotland - af Christensen - 07-03-2011, 03:01 AM
Bukkejagt England/Skotland - af Boldsen - 09-03-2011, 11:26 PM
Bukkejagt England/Skotland - af S.G - 09-03-2011, 11:32 PM
Bukkejagt England/Skotland - af Boldsen - 09-03-2011, 11:40 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)