Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hylsterproblem
#1
Jeg ladede nyligt nogle patroner i kal. 7 x 64. Det har jeg gjort en del gange før uden problemer. Efter jeg var færdig skulle jeg lige prøve en patron i kammeret på min riffel. Den klemte. Ved eftersyn af patronen opdagede jeg, at der var kommet en lille "krave" øverst på hylsteret, lige før overgangen - det skrå stykke - inden selve halsen.
Jeg spurgte en "klog" - han mente, at jeg havde brugt for meget hylsterfedt? Hvad mener I?
En af mine bekendte lavede det samme nummer forleden. Han havde ikke været opmærksom på at kugleisætteren skal have afstand (1.6 mm) til hylsterholderen. Efter han rettede det, kom der ingen "kraver".
Nu har jeg købt en bullet puller og vil gerne have kugler og krudt ud, for at kalibrere hylstrene igen. Problemet er, at der er nye fænghætter i. Jeg kan næppe afskyde fænghætterne i riflen (uden krudt og projektil) da de nok vil klemme i kammeret. Jeg er noget betænkelig ved at presse de ikke afskudte fænghætter ud i ladepressen. Går det?? Eller springer de når nålen presser fænghætten ud?

FN
FN
Svar


Beskeder i denne tråd
Hylsterproblem - af Doktor - 21-05-2011, 05:07 PM
Hylsterproblem - af hogmeister - 21-05-2011, 05:25 PM
Hylsterproblem - af Doktor - 21-05-2011, 05:27 PM
Hylsterproblem - af hjemmeladeren - 21-05-2011, 05:45 PM
Hylsterproblem - af hogmeister - 21-05-2011, 06:09 PM
Hylsterproblem - af Doktor - 23-05-2011, 01:50 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)