Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp søges, til indentifikation af gammelt gevær
#1
Hejsa folkens Nu håber jeg sandelig, at jeg har fået placeret min emne det rigtige sted, hvis ikke, så på forhånd undskyld

Sagen er den, at jeg efter min far har arvet et gammelt gevær, nu er jeg ikke ret kyndig inden for antikke våben, dog har jeg alligevel rodet nettet rundt, for at se om jeg kunne løse mysteriet om, hvilket gevær det er.

Jeg har gravet en del rundt i nogle gamle slægtsbøger, og ifølge dem "burde" geværet stamme fra omkring 1848 ( det skulle efter sigende stamme fra min fars bedstefar, eller noget i den dur)

Det er ingen stempler i, hverken ved, eller omkring aftrækkeren eller løbet, ikke såvidt jeg kan se ihvertfald. Håber mine billeder kan hjælpe lidt på vej.
Skulle der være nogen af jer, der kan hjælpe mig med at afklare hvad det er, ville jeg blive meget meget glad.
Mvh Poul

[Image: imag0307d.th.jpg]
[Image: imag0308wn.th.jpg]
[Image: imag0309kw.th.jpg]
[Image: imag0311v.th.jpg]
[Image: imag0312b.th.jpg]
[Image: imag0313q.th.jpg]
[Image: imag0314k.th.jpg]
[Image: imag0315p.th.jpg]
[Image: imag0316o.th.jpg]
[Image: imag0317q.th.jpg]
[Image: imag0318s.th.jpg]
[Image: imag0319f.th.jpg]
[Image: imag0320za.th.jpg]
[Image: imag0321v.th.jpg]
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp søges, til indentifikation af gammelt gevær - af PoulDJ - 15-06-2011, 12:31 AM
Hjælp søges, til indentifikation af gammelt gevær - af PoulDJ - 15-06-2011, 12:33 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)