Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aftryk af en jæger på mit arbejdsbord
#1
[Image: DSC04947.jpg]

Forleden kom et af børnene i min 1. klasse med en plastikpose indeholdende en ham fra en slange - fundet på Fyn. Drengen forsikrede mig om, at han havde den med for, at de andre børn skulle se den, og mor havde sagt, at han ikke skulle have den med hjem igen [Big Grin] Jeg smed den i lunket vand for at kunne arbejde med den, og derefter blev hammen forsigtigt klippet op i bugsiden. Jeg havde fundet en stor rævetane frem, som jeg ville "nåle" ud på. Den rakte bare ikke i størrelsen - i forhold til bredden! I længden rammer slangehammen 134 cm.Omkredsen er, fladt på bordet, opmålt til 15cm på det bredeste område. Det rækker til betegnelsen "fuldt udvokset snogehun".Forleden læste jeg i en bog om danske slanger, at den største snog, der er registreret i DK, målte 2m!
Jeg går ud fra, at der er tale om en snog, selv om jeg ikke kunne finde de to karakteristiske nakkepletter. Jeg havde en plan om at laminere hammen. Der er ikke laminater i håndkøb, der rækker, men man kan vel sætte flere a4 efter hinanden, når der køres igennem maskinen.
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Aftryk af en jæger på mit arbejdsbord - af Walnut - 18-06-2011, 02:48 PM
Aftryk af en jæger på mit arbejdsbord - af ULG - 18-06-2011, 02:58 PM
Aftryk af en jæger på mit arbejdsbord - af ID - 18-06-2011, 10:04 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)