Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten
Mikaelws, jeg håber ikke ikke at du med dit indlæg mener, at så fremt repræsentantskabet skulle give Ole Roed 4 år mere i chef stolen, så er det ikke demokratisk. Og er den som de færreste medlemmer vil have, hvis Ole Roed eller Claus for den sags skyld bliver valgt, er det en demokratisk beslutning, som man bør i det mindste ikke bør foragte.

MVH Bomba
[Image: ajbutton.gif]
Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar

Beskeder i denne tråd
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af Smirge - 10-08-2011, 07:10 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 19-02-2012, 05:46 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 19-02-2012, 08:50 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af Bomba - 20-02-2012, 12:47 AM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 21-02-2012, 08:59 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)