Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten
#26
Det er jo noget pjat at sige Mikael, så er det virkelig fordi at du ikke har været til ret mange møder i DJ, f.eks. til JKF årsmøderne, hvor de delegerede til repræsentantskabs mødet bliver fundet. for det første møder langt fra alle jagtforeninger op med en repræsentant, og man skal lige huske her at JKF årsmødet er åben for alle medlemmer i det respektive JKF årsmøde, så der er ingen undskyldning for ikke at komme, for det andet så kan det være svært mange steder i det hele taget at finde delegerede til repræsentantskabs mødet, så det er altså ikke det store problem at få en plads hvis man vil. Humlen med alt dette er, tror du virkelig at medlemmer gider stemme til en urafstemning om formandsskabet, når de ikke engang dukker op på JKF årsmøderne, jeg tror det ikke, så derfor kan man da lige så lade dem som virkelig gerne vil, deltage i repræsentantskabetsmødet.
Jeg ved jo godt hvor du står henne omkring formandsvalget og det skal du have lov til, men jeg er absolut ikke enig med dig.

MVH Bomba
[Image: ajbutton.gif]
Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar


Beskeder i denne tråd
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af Smirge - 10-08-2011, 07:10 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 19-02-2012, 05:46 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 19-02-2012, 08:50 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 21-02-2012, 08:59 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af Bomba - 21-02-2012, 09:07 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)