Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hundyrsjagt/Trofæjagt i Sydafrika
#1
Så er vi hjemvendt fra en super jagtsafari i sydafrika, jeg var sammen med min gode jagtkammerat Aage, (min gamle nabo) og så var min lillesøster med i afrika for første gang i hendes 60 årige liv. Sonja (min søster) havde et ønske om at nedlægge en Impala, 2 skud på 100 meter med min riffel og så var hun godkendt til at gå på jagt. Og fan... om hun ikke sammen med hendes PH og tracker pürchede, ca. 600 meter ud i bushen og nedlagde en meget flot Impala buk, Sådan[Big Grin]
Min gode ven Aage skød kun trofædyr og han nedlade KUN følgende; 1 kæmpe Elandtyr/ 1 stor flot Nyalatyr/1 meget gammel Oryxtyr/1 Red Hartebeest/1 Blesbuktyr/1 HVID Blesbuktyr/1 SORT Springbuk/1 Grey Duiker og 1 Warthog orne, Sådan!
Jeg skød 10 hundyr, (3 Oryx, 2 Blesbuk, 2 Black Wilderbeest,1 Impala, 1 Red Hartebeest og 1 Struds) og så skød jeg 1 trofædyr en stor flot Waterbuck.
Og så var vi lidt turister i et par dage.
Jeg vedhæfter ingen billeder denne gang, det satans[}Smile]photobucket virker sku ikke, så jeg gider ikke at døje med det, i kan se billeder fra safarien på min profil på facebook.

Sonny! Du skulle have været med, det var en SUPERJAGT og Skidebilligt[Smile] kursen på Rand er nu på 0,72 kr.
MVH Jens Peter
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar


Beskeder i denne tråd
Hundyrsjagt/Trofæjagt i Sydafrika - af Jens Peter Jensen - 18-08-2011, 10:24 PM
Hundyrsjagt/Trofæjagt i Sydafrika - af bobo - 18-08-2011, 10:40 PM
Hundyrsjagt/Trofæjagt i Sydafrika - af M@X 2.0 - 19-08-2011, 12:43 AM
Hundyrsjagt/Trofæjagt i Sydafrika - af ujensen - 19-08-2011, 01:37 AM
Hundyrsjagt/Trofæjagt i Sydafrika - af BigDane - 19-08-2011, 02:03 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)