Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til 1-dagstur for canadiske gæster
#1
Hej.

En tidligere studiekammerat, der bor i Canada nu, har spurgt om jeg vil vise lidt af Nordjylland til en af hendes kolleger med partner, som kommer til Danmark om ca 1 uge. Da jeg har oplevet stor gæstfrihed i Canada, har jeg uden tøven sagt ja.

MEN, jeg er offshore på arbejde en tid endnu, og har ikke tid til rekon-ture før de ankommer. Så min foreløbige plan indeholder kun de lokaliteter jeg kender.

Jeg har en hel dag og turen starter og slutter i Hobro.

Så jeg vil gerne have forslag til bedre lokaliteter i det nørrejyske.

Foreløbig plan

Bulbjerg
Gåtur på stranden, geologisk historie/dannelse, WW2 historie

Store Blåkilde
Gåtur, lidt geologi/biologi. Medbragt frokost.

Store Økssø
Tur ned til søen, Højmoseprojektet, evt. hele vejen rundt if time permits

Mariager
Gåtur igennem den gamle bydel og havnen, historie om saltdannelse mm, is på Himmerigs Plads

Tilbage til Hobro

Jeg formoder/håber mindst en af dem er geologisk interesseret pga. kollegaforholdet til min tidligere ven fra geologistudiet; Hvis det viser sig at være en kollega fra regnskabsafdelingen må jeg tage den derfra [Big Grin]

En grov tidsoversigt siger, at dette vil kunne lade sig gøre fra kl 9 til 20. Så evt forslag til aftensmad nær Mariager vil også være velkomment. Jeg har tænkt på Hvidsten Kro.

På forhånd tak

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp til 1-dagstur for canadiske gæster - af pete1234 - 20-08-2011, 01:39 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)