Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scheppach vådsliber
#1
Hej alle,

jeg er en af de personer der absolut ikke kan fionde ud af at få sine knive skarpe på en alm. slibesten eller vha. af en af Lansky's løsninger og har hørt at en vådsliber kan gøre arbejdet for mig - hvorfor jeg er blevet interesseret i dette.

Jeg kan forstår at der er forskellige mærker, men det korte af det lange er at Tormek er den dyre og Scheppach er den billige.
Som alle andre gode jyder, så vil jeg gerne have så meget for så lidt som muligt, og har derfor påtænkt mig at køber Scheppach, men vil først høre om der er nogle af jer som har prøvet denm og ved om den kan bruges eller ej? - Jeg ved at Tormek løser mit behov og MEGET til, hvorfor det måske kan være at kyde gråspurve med kanoner hvis jeg kan klare mig med Scheppach - skal blot være sikke på at den virker.

Link: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?...=2102&n=10

Jeg skal bruge den til at slibe mine jagt og køkkenknive med og ikke så meget andet end det.

Håber der er nogen der har nogle førtehåndserfaringer de vil dele med mig.

Tak

Mvh
Lasse
Svar


Beskeder i denne tråd
Scheppach vådsliber - af lasse_n - 08-11-2011, 04:15 PM
Scheppach vådsliber - af Walnut - 08-11-2011, 04:29 PM
Scheppach vådsliber - af carlsen - 13-11-2011, 01:39 AM
Scheppach vådsliber - af headhunt - 13-11-2011, 07:37 AM
Scheppach vådsliber - af THORLAK - 13-11-2011, 07:41 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)