Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den store tur til USA. What to see ?
#1
Jeg og familien tager en måneds tid til USA en gang til næste år. Vi lejer en RV og kører fra nationalpark til nationalpark i midt-vesten. Min kone har foreslået, at vi på et tidspunkt besøger en shooting range og prøver nogle forskellige skydevåben. Det kan jeg vel godt lokkes med til når nu hun så gerne vil [:p]. Vi har tre drenge som på det tidspunkt vil være 5-7 og 9 år, så det bliver mere en familietur end en drengerøvstur.

Ruten bliver noget i retning af Las Vegas - (Hoover Dam)-Grand Canyon. Monument Valley i Utah, Durango i Colorado- Grand Junction- Rifle -Craig. Casper i Wyoming- Cody - Yellowstone. Efter et godt langt ophold i Yellowstone kører vi igen sydpå mod Jackson - Teton National forrest - salt Lake City i Utah - Bryce Canyon - Zion national park og endelig tilbage til Las Vegas i Nevada igen.

Har du nogle ting vi bare skal se ? Links eller adresser på gode overnatningssteder med camperen ? Museer, butikker med jagtgrej, skydebaner eller andet ? Det ville jo være ærgerligt at komme hjem og fortælle om turen, og så finde ud af, at vi kørte lige forbi en samling kampvogne fra WWII eller andet spændende [Big Grin]

Jeg har aldrig været overthere, så alle råd og oplysninger er velkomne.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Den store tur til USA. What to see ? - af LasseScout - 16-11-2011, 02:29 PM
Den store tur til USA. What to see ? - af M@X 2.0 - 16-11-2011, 04:34 PM
Den store tur til USA. What to see ? - af kka - 17-11-2011, 06:11 PM
Den store tur til USA. What to see ? - af M@X 2.0 - 17-11-2011, 06:14 PM
Den store tur til USA. What to see ? - af Eric A - 18-11-2011, 05:17 AM
Den store tur til USA. What to see ? - af Rune N - 18-11-2011, 12:48 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)