Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjortene forsvinder!
#1
Hej!
Jeg er ved at være lidt rådvild efter forgæves at have jaget hjorten den sidste halvdel af sidste jagtsæson da vinteren var kommet, og det meste af denne også! Sidste sæson så jeg slet ikke noget kronvildt (kun da jeg sad med en råvildt kaliber [Sad!] .. ), men denne sæson har jeg set en del (primært først på sæsonen), dog uden det fornødne held til at få ram på en af hjortene. Den sidste måned er det dog som om hjortene er forsvundet fra vores stykke - har hverken set dem eller set spor af dem, og det minder lidt om sidste sæson, hvor jeg sad hele vinteren uden at se noget til dem. Som i måske kan regne ud er det efterhånden blevet til en del timer derude, og jeg er nok ved at blive lidt paranoid - men kan det være at hjortene mister interessen for vores skov her hen mod vinteren? Det er en blanding af egetræer og nåletræer, og der er græsenge, så der burde da være føde til dem, men må nok indrømme at jeg lidt frygter de ikke er så vilde med vores stykke her sidst på sæsonen. Er der nogle der har prøvet noget lignende, eller eventuelt har et bud på hvad det kan skyldes?
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjortene forsvinder! - af Matz - 17-11-2011, 02:56 PM
Hjortene forsvinder! - af Boryx - 17-11-2011, 03:37 PM
Hjortene forsvinder! - af Matz - 17-11-2011, 03:44 PM
Hjortene forsvinder! - af korthår - 19-11-2011, 04:36 PM
Hjortene forsvinder! - af Matz - 20-11-2011, 11:54 AM
Hjortene forsvinder! - af n a - 20-11-2011, 04:23 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)