Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjälp til folk der ryster på händerne?
#1
Hejsan,

I vores elglaug har vi en jagt kammerat der ryster noget så forfärdeligt. Det gör at jagt bliver en pinsom affäre hvor han stort set aldrig får skudt noget fordi han ikke kan holde riflen stille nok. F.eks fik han ikke hold på en elg stående med siden til på 15 meters afstand Sad

Jeg har lovet at pröve at hjälpe ham med at finde muligheder der kan hjälpe ham, og da dette forum er et sandt overflödigheds horn af viden tänkte jeg at der måske var nogen der havde väret ude for noget lignende og / eller har et godt forslag til hjälpe midler?
For en god ordens skyld söger jeg kun Jagt relaterede hjälpe midler og ikke skydebänke og andet til skyde banen.

Jeg kan selv komme frem til:

1. En 3 benet skyde stok.
[?] Er der det nogle der er mere anbefalelsesvärdige end andre?

2. Monterede "ben" på riflen, der kan justeres höjt nok til at sättet også kan bruges stående. Dersom han har 2 rifler skal der vel väre en montage på begge rifler så selve benene kan flyttes rundt.
[?] Et sådant sät bör naturligvist kunne dreje lidt da man jo ikke kan flytte hele herligheden i de par sekunder kan har til at skyde.
Nogen der har preferäncer og gode erfaringer?

3. [?] Hvad kan man ellers bruge?

På forhånd tak for hälpen[8D]

Mvh,
Tore
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjälp til folk der ryster på händerne? - af toresode - 18-11-2011, 02:57 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)