Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slog schweisshund, anklaget for mishandling
#25
Har heller ikke anklaget HAM eller HANS hund for at være et bæst.!!!

Jeg har bare konstateret himmelvis forskel i hvordan hunde/hundeførere er og hvordan de arbejder.
Hvis det er noget de brænder for, kan jeg ikke se hvorfor man møder op til en eftersøgning med en for mig at se elendig hund og bare generelt er utilfreds med situationen.

SELVFØLGELIG er det træls at blive kaldt ud - det er jo ikke nogen heldig situation.
Men det er jo ikke ligefrem med vilje at jægerne har anskudt dyret, og dermed må kalde hjælp - og har man meldt sig som sweisshundefører, må det jo være fordi man vil det bedste.

Apropos "status" :
Det var én af de allerførste kommentarer "Bærer schweisshundene i DK et særligt halsbånd eller andet, som indikerer deres status?"

HVILKEN status.?!?!?

Det er en HUND som vi kalder en SWEISSHUND, fordi den er trænet specielt. Men den HAR ikke særlig status som eks politihunde.!

Det er korrekt, kender ikke hverken hund eller hundefører. - men det er da rart at nogen gør og kan stå inde for ham.

Nix, er ikke træt, er 4 timer "efter" Dk, så den er kun 15.55 her nu. Stadig frisk som en havørn.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Beskeder i denne tråd
Slog schweisshund, anklaget for mishandling - af HappyNanoq - 13-02-2012, 10:52 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)