Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våbentransport med de forskellige flyselskaber?
#1
Hej Forum

Jeg håber der er nogen lidt mere berejste, i nyere tid til Skotland, end undertegnede herinde...

Vi står og skal have booket flybilletter, til en uges bukkejagt i Skotland i begyndelsen af Maj. Det er jo en jungle af forskellige tilbud der kigger frem med de forskellige søgemaskiner.
Vi skal flyve fra Billund til Edinburgh.

Nu kommer så spørgsmålet - Hvem tager våben med? Vi vil selvfølgelig gerne undgå at skulle over Amsterdam (som vi var sidst med KLM)men jeg har svært ved at gennemskue alternativerne.

Er der nogen herinde der har styr på om f.eks. Lufthansa medtager våben?

Det næste er så emballagen for ammunition - Da jeg sidst var af sted var original indpakning godkendt - Jeg har hørt nogle meninger om dette indtil videre.. Skal man ud og købe en ammunitionsboks? Må jeg evt. medtage den gamles ammunition i samme boks? osv.

Mht. riflekuffert - Hvad er kravene her? Skal den kunne aflåses? Må man have 2 i en hvis man nu kunne låne sig frem osv.

Håber der er nogen herinde der kan opklare de mange spørgsmål - det er så træls at finde ud af man har lavet en brøler, når man står i lufthavnen! [Smile]
Svar


Beskeder i denne tråd
Våbentransport med de forskellige flyselskaber? - af S.G - 22-03-2012, 03:59 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)