Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er det rimeligt at forlange god skydning før tur ?
#1
I forbindelse med at jeg har arrangeret et par ture på jagt på diverse, har os der har deltaget talt om hvorvidt det vil være rimeligt, hvis nu det skal gøres en smule mere kommercielt at arrangere denne type ture, som forudsætning for at deltage, forlange at man på 100m bane foretager en indskydning ( i bænk er fint nok ) OG får x antal skud ud af x antal indenfor en 5-krone før man må reelt må deltage ?

Jeg ved godt at der så i selve "øjeblikket" på jagten vil være mange andre faktorer i spil såsom forhøjet puls osv. men jeg kan da umuligt være den eneste der synes at riffelprøven jo er til grin da en fordeling i toppen toppen til bunden af skiven til prøven, jo helt klart VIL kunne være en anskydning af ihvertfald et stykke råvildt i den virkelige verden hvis man har en spredning på små 20cm henover skiven.

Vi er helt med på at mange måske ville fravælge "vores" tur hvis dette blev fremsat som krav.. but so be it !

6.5x55 M98, Otterup matchpibe og aftræk i Hogue Realtree syntetisk skæfte, Meopta R-1 3-12x56
Remington 700 i 308
Marlin 1895 SBL (45-70), Meopta R-1 1-4x22
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar


Beskeder i denne tråd
Er det rimeligt at forlange god skydning før tur ? - af barebow - 03-04-2012, 09:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)