Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akut diskusprolaps ? ? ?
#1
Hej alle.

En hård weekend for mig, men værre er det for hunden.

Igår eftermiddag kl. ca 15.00 var junior ude at cykle med vores elskede labrador F1 som er 6 år og i sit livs form. Hunden løb løs uden line og efter ca. 1 km. faldt den pludseligt om og skreg som om den var blevet kørt over[Sad!]

Hunden slæbte bagkroppen efter sig og kunne næsten ikke røre sig, den ville gerne følge junior som var kommet ca. 10-15 meter foran, den plejer aldrig at være bagud. De kom senere hjem,nu i langsomt gå-tempo for hunden, jeg var selvfølgelig ude for at inspicerer hvad der var galt og kunne konstaterer at hunden rystede, kunne ikke sidde og næsten ikke gå[Sad!]

Det så næsten ud som om hunden var i chok.

Jeg løb ind og kontaktede dyrlægen for hvordan eller hvorledes, han fortalte mig at det kunne være en korsbånds-skade eller diskusprolaps, hvilket jeg ikke synes lyder særligt spændende. Efter telefonisk rådgivning anbefalede dyrlægen mig at sørge for at hunden får så meget ro som muligt og give den Kodimagnyl (1stk) morgen middag og aften. Vigtigst, hunden måtte ikke få det værre, så skulle jeg komme med den.

Hundens tilstand er stadig det samme, den ligger og hviler sig og er ikke særlig aktiv. Imorgen går turen til dyrlægen for at få den undersøgt og hvad der kan/skal gøres, men jeg har mine bange anelser.

Mit [?] Er der nogle af forrummets-medlemmer der har oplevet noget lignende og hvad kan/skal der gøres[?]

En meget ængstelig hunde-ejer.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar


Beskeder i denne tråd
Akut diskusprolaps ? ? ? - af Nemo - 29-04-2012, 03:14 PM
Akut diskusprolaps ? ? ? - af Schönauer - 29-04-2012, 04:54 PM
Akut diskusprolaps ? ? ? - af noerskov76 - 29-04-2012, 06:16 PM
Akut diskusprolaps ? ? ? - af Nemo - 29-04-2012, 09:37 PM
Akut diskusprolaps ? ? ? - af korthår - 29-04-2012, 10:17 PM
Akut diskusprolaps ? ? ? - af Nemo - 10-05-2012, 12:44 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)