Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En halv Franz Albrecht!
#1
Var på bukkejagt her til aften og fik mig en på opleveren ...

Under min pürsch stødte jeg et dyr som bøvede af mig ... ikke en serie af bøv, men enkelte korte bøv ...

Istedet for at pakke sammen, og tænke "thats it" svarede jeg med et bøv ... og fik til min store overraskelse svar på tiltale.

Sådan fortsatte vi et stykke tid uden at jeg fik visuelt kontakt til dyret. Så istedet stillede jeg mig bag et stort træ og gav mig til at klimpre på buttolo'en.

Dyret mistede tilsyneladende ikke interessen og fortsatte med at bøve af mig engang imellem.

Pludseligt blev der dog stille og jeg forsatte et par minutter ret aggresivt med buttoloen.

Out of nowhere træder han ud på marken, en fin seksender fra den tætte bevoksning ca 30 meter skråt bag mig og sikrer ... får desværre fært og tager opsatsen på nakken.

Med lidt yderligere tryk på buttolo'en lykkes det mig at holde kontakten til bukken i cirka 20 minutter. Der var dog ikke kuglefang fra hvor jeg stod, så han slap med skrækken. Men hold nu maule en fed jagtoplevelse!!!

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar


Beskeder i denne tråd
En halv Franz Albrecht! - af Slawter - 03-06-2012, 03:03 AM
En halv Franz Albrecht! - af CP - 03-06-2012, 04:33 PM
En halv Franz Albrecht! - af dravis - 04-06-2012, 09:40 PM
En halv Franz Albrecht! - af CP - 05-06-2012, 01:03 AM
En halv Franz Albrecht! - af dravis - 05-06-2012, 11:31 PM
En halv Franz Albrecht! - af Schönauer - 06-06-2012, 12:34 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)