Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden
Havde sådan en fætter med til nytårsaften sidste år... Det bragte vild lykke hos de øvrige gæster, men jeg skal love for jeg ikke høstede nævneværdigt ros fra værtinden.[8D][8D][8D]........ Meeen jeg var nu heller ikke særligt populær derude i forvejen[xx(][xx(].... Sidste sommer forærede min kammerat og jeg værten et trafikdræbt rådyr leveret på trappen klokken 0400 <han havde "glemt" at han skulle køre os hjem fra byen, så da vi selv fandt hjem var der lige en firehjulscrosser der skulle luftes og så var det jo liiiige vi fandt det der trafikdrab som vi så besluttede os for at forære ham...
Problemet med det rådne dyr var bare at konens lille hvide præmie puddel syntes det var totalt fedt at rulle sig i de herlige safter fra trafikdrabet....[xx(][xx(] skal hilse og sige at hvid puddel, hvide stofsofaer og så safterne fra et råddent rådyr ikke matcher særligt godt..... Der røg vi sku lige i bad standing i et stykke tid... :-)
Så i kan nok forstille jer at lunten ikke var særlig lang da jeg så ved et "uheld" kom til at krudtte sådan et konfettimonster af hjemme i stuen hos dem....... Forøvrigt en herlig aften.....[Wink]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Beskeder i denne tråd
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 13-06-2012, 01:36 PM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 13-06-2012, 03:15 PM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 15-06-2012, 11:49 AM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 15-06-2012, 12:23 PM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 12-11-2012, 11:38 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)