Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Åbne drænbrønde er dødsfælder for vildtet
#55
Nu er det jo ikke første gang ID er ude og insinuere noget om andre. Jeg huske stadig tydeligt et indlæg, hvor jyder nærmest blev udlagt som uhæderlige.[:0]
Nu vil jeg ikke beskylde STORkøbenhavnere for at være højrøvede og arrogante , for det ville jo være at skære alle over en kam, og det ligger os jyder fjernt[Big Grin]

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by ID

Vissevasse M@X, første gang jeg nævner ordet "landmænd" er i mit forrige indlæg som et svar på din beskyldning,
Hvis du nu gad læse det en gang til for det har du helt tydeligt (for alle andre end dig selv) så har jeg ikke beskyldt dig for direkte at skrive at landmænd er spadedumme. Jeg skrev at du LEDER det hen på at landmænd er dumme. Det var jo derfor jeg bad dig læse 4 indlæg og se sammenhængen mellem DIN udtalelse (spadedum) og så udvikler tråden sig til at det vistnok er landmænd der er spadedumme. Du var katalysatoren........kan du se det nu for jeg orker ikke at skære det mere ud i tagpap.
Jeg er jo en af de spadedumme der er nødt til at gå på arbejde, nogen gange om lørdagen, så jeg har ikke haft tid til at skrive mere i denne tråd.

Grunden til at jeg viste billeder af det dæksel der ikke var på plads var ikke for at blive klappet på ryggen. Det var for at vise hvor nemt det er selv at gøre noget i stedet for at melde vedkommende (som du jo selv foreslår i sjette indlæg)
Hvis du ellers har læst mine indlæg til ende ville du vide at den der har anlagt brønden er død og ingen har foretaget en afmontering, sjusket eller ej. Det er bare "tiden" der har fået det til at se sådan ud. Ingen har haft interesse i pumpen, derfor er den efterladt.
Måske er det bare en der har bakket op i hjørnet af marken (for længe siden)og ploven har skubbet dækslet af. (Ham der dyrker marken nu bruger ikke plov så det kan ikke være ham)
Hvorfor er det så svært at forstå at nogen gange KAN ansvaret for en åben brønd ikke placeres. Og ude på landet går livets (og dødens) gang sin gang. Man kan ikke komme rundt og tjekke alle installationer hver gang det har regnet. Faktisk tror jeg at jeg er den eneste der ved at der var en brønd inde i vildnisset i hjørnet af en lille mark med dårlig bonitet.
PS: Jeg forventer ikke svar da jeg ikke regner med at det nytter noget [Smile]

så jeg snakker sgu' ikke uden om.
Du forsøger at skyde mig noget i skoene og ved at gøre det skyder du faktisk dig selv i foden.........syntes jeg.

For så vidt angår vildtet i mit lokalområde er det meget begrænset (jeg bor i Stor-København).
Jeg fodrer fugle om vinteren og regulerer (voldsomt) dræbersnegle, derudover sørger jeg selvfølgelig for at de dyr som kommer i min have, ikke kommer til skade (udover dræbersneglene selvfølgelig).

At du syntes at du skal krediteres for "at have gjort noget for vildtet i dit lokalområde" blot fordi du har sørget for at rydde op efter en sjusket demontering af en vinddrevet vandpumpe....tja, uanset hvor jeg havde færdes i naturen, ville jeg have lagt sådan et dæksel på plads hvis jeg så det, ligesom jeg også samler nøgler af fiskeline op hvis jeg finder dem på stranden - jeg har tidligere fundet døde fugle i disse nøgler (det behøver jeg dog ikke at få nogen medalje for [Image: Ok_man.png])

[Image: bueskytte.png]



--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar


Beskeder i denne tråd
Åbne drænbrønde er dødsfælder for vildtet - af Klokker - 25-06-2012, 10:49 PM
Åbne drænbrønde er dødsfælder for vildtet - af Klokker - 26-06-2012, 02:29 AM
Åbne drænbrønde er dødsfælder for vildtet - af Hog - 01-07-2012, 06:17 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)