Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sauer 202 Outback. Låselængder og muligheder?
#1
Jeg overvejer at købe en Sauer 202 Outback, altså den med låsestol i aluminium. Jeg ved, sauer 202 kan bruge samme piber som baneriflen Sauer 200 STR, som jeg har i forvejen.

Planen var egentlig at have muligheden for at bruge en tung pibe i 6,5x55 eller en let kort pibe i 308W i begge låsekasser efter lyst og behov.

Men nu siger pusheren, at jagtriflen har forkellig låselængde i de to kalibre. Så jeg kan godt regne ud, at jeg ikke kan bruge en 6,5x 55 i den korte lås, men kan jeg købe den lange lås, og så alligevel sætte en 308 W pibe i senere? Hvad gør man med baneriflens magasin hvis man skifter piben fra 6,5 til 308W? Bruger man et langt magasin med en afstandsklods i bagenden ligesom S&L ?

Der var også noget med låseknaster i to eller tre rækker. Var det kun 243 W der havde tre rækker, eller er det alle kalibre med den korte lås ?

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Sauer 202 Outback. Låselængder og muligheder? - af LasseScout - 31-07-2012, 10:44 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)