Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad skal denne riffel koste? Schultz & Larsen m/
#1
Halløj

Jeg er så småt begyndt at kigge efter en riffel, da jagttegnet gerne skulle være i hus her den 18.09.2012. Gode venner og bekendte har læst og påskrevet mig, at jeg skal købe noget ordentligt til at starte med. Jeg har kigget flere steder og på mangt og meget, og er faldet over denne:

Schultz & Larsen, model 97DL. 6.5X55. Riflen har 15 år på bagen med samme ejer (Han har Org. kvitteringer), som fortæller mig at den max har skudt 1000-1200 skud! På toppen af den sidder en lige så gl. Schmith & Bender 2.5-10X56 og jeg er ikke vidende om hvilken montage der er på..

Det følger en gl. læderrem og en smule ammunition med... Riflen er IKKE til vekselpibe siger han?

Hvad skal den koste for at være en OK handel?

Og er valget at kvalitet ikke OK??

P.S. Riflen bliver naturligvis så min første, og jeg påtænker den udelukkende skal benyttes til jagt i Danmark.
/Lars

Flyttet af Kima
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvad skal denne riffel koste? Schultz & Larsen m/ - af Lani1966 - 22-08-2012, 09:58 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)