Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tre stykker fredet dåvildt nedlagt med hagl
#27
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

yeti,

"Nu sker det vel jævnligt at dåvildt skydes som råvildt".

Der er bestemt ikke undskyldning for noget som helst og hvis du ikke ved hvad du skyder på, så skal du enten ikke have jagttegn eller du skal lade være med at skyde, og det uanset alder, køn eller etnisk herkomst.

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Nu er jeg ikke ude på at give nogen undskyldninger. Jeg ved blot at også indenfor jagt sker der fejl. Selv har jeg fx skudt en so i den tro at det var en ensom gris. Rigtigt ubehageligt når der sker men skal vi være 100% sikre når vi skyder så kan vi ikke skyde. Det skal ikke på nogen måde forstås som at man bare skal plaffe løs, men er en konstatering af at jagt også indebære en accept af risiko for fejl. Præcis som når vi kører bil, spiller badminton eller hvad vi nu gør.

Derfor skal vi heller ikke gøre os hvidere end hvid eller helligere en stammefolkene der gerne lyncher folk uden rettergang. Hvis de tre har gjort noget kriminelt så skal de dømmes for det AF EN DOMMER og ikke af pøblens folkedomstol. Det er sådan det demokratiske Danmark er indrettet, man er uskyldig indtil man er dømt.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Beskeder i denne tråd
Tre stykker fredet dåvildt nedlagt med hagl - af yeti - 17-01-2013, 06:01 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)