Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våbentilladelse via email
#1
I forbindelse med at jeg skulle søge om tilladelse til min nye riffel havde jeg våbenkontoret (København) i røret i tirsdags for at høre dem om jeg kunne sende ansøgningen ind (har lidt svært ved at finde tiden til at komme forbi våbenkontoret i de her dage).

Det kunne man godt og man kan så bare overføre beløbet til en konto og mærke overførslen "Våben" og så med ens navn og CPR. Jeg tænkte at det måske var at stramme den at spørge til om vi så ikke bare kunne ordne det via email, men prøvede alligevel... Damen svarede ganske uimponeret at det kunne vi da sagtens, jeg skulle bare sende et scan af mit jagttegn og den underskrevne ansøgning og det var fint for dem.

Således så gjort og jeg har lige modtaget tilladelsen med posten idag [Big Grin]

Bevares, det er ikke et web formular med en betalingsløsning, men alligevel ganske praktisk.

Anyway, tippet er hermed givet videre til andre der har svært ved at finde tiden til lige at smutte forbi våbenkontoret (nogle af de tilstedeværende kommer der jo sikkert, som jeg, ofte...)

Mvh.
Anders
Svar


Beskeder i denne tråd
Våbentilladelse via email - af ahsv - 21-02-2013, 11:18 PM
Våbentilladelse via email - af M@X 2.0 - 22-02-2013, 02:15 AM
Våbentilladelse via email - af carlsen - 22-02-2013, 02:52 AM
Våbentilladelse via email - af McQuolle - 22-02-2013, 12:01 PM
Våbentilladelse via email - af M@X 2.0 - 22-02-2013, 12:58 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)