Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bedste fabriksladede patron til langdist.
#1
Sidste gang hvor jeg deltog i 600m skydning i Ulfborg brugte jeg af 4 forskellige kasser golden target fra samme batch.
Jeg måtte konstatere ved chronografering at der var rimelig stor hastighedsforskel i disse patroner.
Desuden konstaterede vi også at kuglen ikke var lige så "ren" og fin (der var lidt "grater" på spidsen), som f.eks. tilsvarende spidsskarp fra Laupa.

Nu skal jeg med igen til efteråret, og hvis der er et bedre (og ikke meget dyrere) alternertiv, når jeg nu ikke har genladerambitioner lige nu.
Jeg har set på Laupa's hjemmeside og finder et par scenar muligheder (med forskellig hastighed), men har ikke online kunne finde disse patroner.. Derfor kan de jo sagtens ligge inde med dem..

Hvilken fabriksladet patron er efter jeres mening det bedste valg i 6,5x55??

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar


Beskeder i denne tråd
Bedste fabriksladede patron til langdist. - af farT4 - 22-03-2013, 11:26 PM
Bedste fabriksladede patron til langdist. - af BC - 23-03-2013, 12:37 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)