Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektiler købt over nettet i Tyskland - Politi!!
#21
Fint nok, cjs.
men når straffen på ingen måde står mål med størrelsen på forbrydelsen, så forstår jeg godt at man klamrer sig til de halmstrå man kan finde.
Et tænkt eksempel - lav nogen kobbercylindre i en diameter der ikke svarer til en kaliber. Lav dem flade i begge ender og på en måde at de ikke kan anvendes som projektiler.
Pak dem i en brugt æske der før har været projektiler i og pak dem lemfældigt i en pakke der let går i stykker.
Når pakken går i stykker i Taulov, vil jeg æde min gamle hat på at Pest.dk tilkalder politiet som rykker ud med bål og brand over for modtageren af pakken. Han kunne passende hedde Morten Brødskov.

Dette tænkte eksempel er blot for at stille det lidt på spidsen. En æske projektiler er ikke farligere end en æske møtrikker.

Jeg gider snart ikke bo i Danmark mere. Tag nu og fang nogen rigtige forbrydere i stedet for ellers lovlydige jægere/skytter/genladere som allerede er clearet til at eje våben.

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar


Beskeder i denne tråd
Projektiler købt over nettet i Tyskland - Politi!! - af Zero - 16-09-2013, 01:15 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)