Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til at finde ny riffel der passer(ny riffel=
#14
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

Hej Morten!

Skæftetilpasning betyder ALT for god skydning. Og det er ligegyldigt om det så er baneskydning, liggende med anlæg eller drivjagtsskydning...

Min kone har en T3 i 6.5x55, som jeg monterede en Karstens Cheekrest på, og det virker til UG! Jeg valgte den faste model og sleb blot lidt af den forreste del så bundstykket kan tages ud uden at sænke den...

Selv råder jeg over to Tikka T3 TAC som er født med justerbar kindstøtte, rail og tyk matchpibe.... Den er efter min mening svaret på dine bønner![Smile]

Alternativ kan du finde en billig T3 i 308w og så købe et skæfte fra Www://pse-composites.com Det er virkelig lækre sager, og systemet er lige til at droppe i skæftet... Edmond Graef, der er indehaver er meget hjælpsom ved forespørgsler....

J.



Rart at høre at du har gode erfaringer, og ja at skæftet passer er 99% af skydningen! det er virkelig gået op for mig her på det seneste! især fordi man også får lyst til at skyde!
Sådan som T3 tac hvordan er den ifht til f.eks. stående skydning, eller til løbende vildt? er den høje vægt en fordel eller en ulempe?
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp til at finde ny riffel der passer(ny riffel= - af Sierra13 - 19-02-2014, 01:09 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)