Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen?
#21
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Inde du helt afsporer traaden Jess vil jeg da lige sige at ham filejsen Lars Kragh Andersen ville jeg meget gerne bede mig frataget i min omgangskreds.
H



Hello Hogmeister,
Og hvordan er det sa jeg "afsporer" traden her ? Mente ellers at formalet en "off topic" trad, er et sted hvor man kan tale frit samt lufte sine tanker og ide'er ikke.

Respekterer din holdning, men ville blot onske du f.eks. ville give narmere udtryk for, hvorfor du ikke bryder dig om Frihedsaktivisten" og personen bag.
Det er sgu' sa nemt og billigt, at bare fyre bemarkninger af, uden at forklare hvorfor ikke.
Givet ! Dette er en social webside, hvor vi trods meningsforskelle burde vare venner i sidste ende pa godt og ondt.

Har aldrig kunnet klare, hvis nogen sidder med spydige bemarkninger fra sidelinien, uden at redgore for dres egen mening og holdning til et emne. Men ok, det er vel sjovt blot for underholdnings effekten vil jeg tro.

Vi forsatter...

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Beskeder i denne tråd
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen? - af Klokker - 28-02-2014, 11:39 PM
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen? - af 50GIJESS - 01-03-2014, 11:42 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)