Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er det tid til en lille tur, igen. OPDATERET.
#1
Da jeg første gang tog på jagt i Spanien i 2013 var det en drøm om at prøve bjergjagten, samt for at se om min krop ville klare turen, efter en voldsom bil ulykke i 1999 har jeg lært, at ikke bare presse mig selv for hårdt.

Men jeg må sige at netop denne jagtform (bjergjagt),hvor der også bliver taget hensyn til ens handikap, har taget mig med storm, så nu er det tid igen, på tirsdag drager jeg til jep, Spanien igen, denne gang flyver jeg til Barcelona, skal prøve og se om jeg kan komme på skudhold af en Beceite Ibex, havde håbet at jeg kunne medbringe min ny riffel, men der går mindst 6 uger endnu, før min våbentilladelse kommer.

Men den nye riffel skal nok komme på bjergjagt, før eller senere, nok før.

Ja vi skal og må ikke glemme maden i alt dette, dem som kender mig, ved at jeg elsker maden overalt, netop maden er nok også et midtpunkt i mine rejser, uanset hvor i verden jeg rejser hen, er ikke bange for at prøve nyt, havde tænkt mig at jeg ville tage lidt bakskuld med på tirsdag, måske et grundlag for en ny export succes, hvem ved, har ordnet det med tolden.

Jeg vender tilbage med nyt under vejs.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Beskeder i denne tråd
Så er det tid til en lille tur, igen. OPDATERET. - af Rolin - 27-03-2014, 11:47 PM
Så er det tid til en lille tur, igen. OPDATERET. - af Klokker - 22-04-2014, 12:29 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)