Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Jæger fik bundstykke i hovedet
#49
@Schönauer

Normark og den Danske impotør Guntex er underlagt Blaser og deres regler, Normark kommer aldrig selv at tage skridt til at hjælpe skadelidte skytte, de gemmer sig bag Blaser og DEVA
Som som jeg opfatter ejerskabet af DEVA, så er Blaser samt andre våben fabrikanter måske nogle af de største bidragsydere.

Problemet er at vi har en våbenfabrikant der ikke vil anerkende at der er et STORT problem med deres passive sikkerhed, men holder fast i at det er andre faktore der står for alle de våben sprængninger der er sket med Blaser R93, personligt tror jeg at antallet er større end de vi kender til, jeg har gennem de sidste måneder samlet data ind fra USA og Canada, der er ikke nogle kendte ulykker med Blaser R93, men dette skal så også ses i lyset af at Blaser ikke har solgt så mange R93 kontra R8

Er på nuværrende tidspunkt ved at analysere ejerskabet af Blaser i USA og Canada, for hvis uheldet er ude i guds eget land så vil Blaser ikke kunne klare en retsag uden at gå konkurs, derfor er det interessant at se hvordan de vil kunne lukke sit "firma" i USA og Canada uden at moderselskabet i Tyskland lider last.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Beskeder i denne tråd
Sverige : Jæger fik bundstykke i hovedet - af GT - 30-07-2014, 11:54 AM
Sverige : Jæger fik bundstykke i hovedet - af GT - 30-07-2014, 04:37 PM
Sverige : Jæger fik bundstykke i hovedet - af GT - 30-07-2014, 04:52 PM
Sverige : Jæger fik bundstykke i hovedet - af GT - 30-07-2014, 04:54 PM
Sverige : Jæger fik bundstykke i hovedet - af Rolin - 11-06-2015, 12:51 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)