Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så fik jeg min bambi
#1
I går eftermiddags gik jeg ned for enden af min have, og så nabokonen og dennes søn rode med et eller andet i en anden nabos have. Jeg spurgte om hvad egentligt lavede, og kunne nu pludseligt se en lille bambi i armene på knægten. De sagde at den sikkert var syg og forældreløs, og derfor prøvede at fodre den og at den i øvrigt var dårligt gående. Desuden havde den gået rundt i deres og min have et stykke tid, og var faldet om. Da jeg fik kikket lidt på den kunne jeg hurtigt fastslå at den var ingen af delene, da jeg vil skyde den til at være maks fire dage gammel. Den er sent født men i ok stand. Jeg forklarede naturligvis at de havde trådt i spinaten, men de ved jo ikke bedre (Kjøvenhavnersnuder og sommerhusgæster) De ville have at jeg tog den i pleje, da de ved jeg har lidt kendskab til den slags. Derfor blev den indlogeret på hotel brændeskur, og med et godt bunddække af nylavet flis. Jeg kontaktede Jens Ulrik eller rettere hans kone Gitte, der har geder. Hun blev sat ind i situationen, og sagde at jeg kunne hente en sutteflaske og mælkeerstatning til geder/får. Det må være det nærmeste jeg kan komme den rigtige vare. Bambi spiser fint og er meget nysgerrig, og kalder rigtigt meget på mor. Derfor forsøgte jeg at sætte den tilbage i nat. Den blev lagt bagest i haven(hvor den formodentligt er født) Og jeg kravlede op på taget af garagen for at våge over det lille pus. Jeg ville ikke rissikere at der skulle komme en ræv, så jeg ville se det hele. Efter en times tid og en del kalden fra lammet, skete endeligt noget. Der kom en rå der med garanti er moderen, den kiggede og snuste og forlod så stedet i en fart. Jeg kunne følge den helt til skoven, det tolkede jeg som at den var afvist 100%. Så nu er min kæreste og jeg blevet plejeforældre.

Great Dane

[Image: Bambi%201.JPG]
[Image: Bambi%202.JPG]
Great Dane

Svar


Beskeder i denne tråd
Så fik jeg min bambi - af Great Dane - 31-05-2004, 01:56 PM
Så fik jeg min bambi - af Martin - 12-06-2004, 10:57 PM
Så fik jeg min bambi - af Great Dane - 18-06-2004, 01:48 AM
Så fik jeg min bambi - af ID - 11-07-2004, 11:09 PM
Så fik jeg min bambi - af blackbird - 15-07-2004, 02:08 AM
Så fik jeg min bambi - af Great Dane - 29-08-2004, 02:19 PM
Så fik jeg min bambi - af Dr. Strangelove - 29-08-2004, 10:17 PM
Så fik jeg min bambi - af marius - 30-08-2004, 11:52 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)