Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ubudne gæster - råd omkring overvågning
#1
Jeg har et lille problem, som jeg ikke synes er sjovt længere. Man kunne måske fristes til at tro, det var størrelsen på mine ædlere dele, men det er dog ikke lige det, som er problemet her [^]

Igennem et stykke tid har jeg haft et problem med "nogen" !! Det har udmøntet sig i så humoristiske indslag som at efterlade en gammel 75 mm granat med påskriften "med venlig hilsen ??" ved min hoveddør, gement hærværk og deslige. Tidligere foregik det når huset var forladt, men nu er "den/de" begyndt at komme om natten. De har dog så meget hjernekapacitet, at de kun gør det når jeg ikke er hjemme. Når de kommer er de ikke i tvivl om at der er nogen i huset, og deres adfærd er klart møntet på at gøre folk bange. Desværre virker det !!
Min kone er ikke sart, men hun synes ikke det er sjovt længere...

Så derfor: Er der nogen herinde som har erfaring/viden inden for overvågning ? Jeg vil frygtelig gerne have mulighed for at se hvem det er, hvor mange de er og evt gemme optagelserne til dokumentation.

Mvh Zeb
Svar


Beskeder i denne tråd
Ubudne gæster - råd omkring overvågning - af Zeb - 19-02-2015, 04:45 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)