Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gevind i en .223 med kun 13mm ved munding
#1
Om lidt kommer bukkejagten og der vil jeg rigtig gerne bruge min .223'er. Men jeg får tinnitus ved blot at slå en skid. derfor ønsker jeg at få lyddæmper på den lille riffel, og være fri for de desorienterende høreværn som nedsætter min opmærksomhed betydeligt.

Jeg kan på hgfirearms.dk læse mig til de mest brugte gevindstørrelser på forskellige kalibre, men den går desværre kun til 15mm munding.
Min er som sagt 13mm ved munding og derfor skal jeg "Spørge!" i henhold til skemaet.
Nu vil jeg høre jeres erfaringer med dette i stedet for at tage en travl HG's tid - og ydermere vil jeg ikke belemre HG med mindst spørgsmål grundet jeg ved gevindet ikke bliver lavet hos ham.

Hvad koster et gevind hvis jeg selv har dæmperen?
Gevind med dæmper koster sølle 1500kr og det er jo ikke galt overhovedet. Dog lurer jeg på at få min max 8mm lyddæmper med 14x1 gevind over på den lille såfremt det er muligt og ikke direkte tåbeligt.

Jeg takker på forhånd [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar


Beskeder i denne tråd
Gevind i en .223 med kun 13mm ved munding - af Boldsen - 08-04-2015, 05:30 PM
Gevind i en .223 med kun 13mm ved munding - af GT - 09-04-2015, 01:48 PM
Gevind i en .223 med kun 13mm ved munding - af GT - 11-04-2015, 11:33 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)