Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilket blyfrit projektil til .308 win i Tyskland?
#49
(04-12-2018, 04:13 PM)wolf_skate Skrev:
(04-12-2018, 03:32 PM)M@X 2.1 Skrev:
(04-12-2018, 12:21 PM)wolf_skate Skrev:
(04-12-2018, 11:53 AM)M@X 2.1 Skrev:
(04-12-2018, 10:39 AM)wolf_skate Skrev: kender ikke  nok til 'formalia' om dette er ansøgning eller 'fuldbyrdet' bekyttet status..MEN DEN ER DER!

anyway ligheden er slående .. og mangel på Sonic bullets hjemmelade relevante data offentlig tilgænglig er også slående

...så jeg giver ikke en skid for nogen designbeskyttelse der ikke kan dokumenteres..???? DER ER REGISTRERET DESIGN  uanset hvem/hvad først!!!!! .. og det hopper du op og ned på .. lad os sige sonic havde design beskyttet en dæmper og andre lavede noget ligende = også hoppe op og ned på det?

....hvad angår ladedata, så er det vist en del af pensum på ladekurset, hvordan man opbygger en ladning med trykvurdering....jo og BC en ting der kan fravælges relevans af i given anvendelse .. men VÆGT!??, det er helt ude i hampen at man ikke engang kan se det upfront (det er en 'indkøbs paramenter').. evt starttryk etc.?. Overhovedet ingen data up front , det er ikke seriøst for mig mht en slut produktion (hvis det kun var test serier så var det en anden sag)

Så prøver jeg en gang til. Den kugle fra DK-bullet er IKKE dedignbeskyttet. Man har forsøgt at designbeskytte den, men den overholdt ikke de kriterier som jeg har linket til. Derfor er den designbeskyttelse ugyldig og ikkeeksisterende. OG foruden var den form for projektil lavet af en anden længe før DK-bullet så dagens lys. Allerede i 2006-2007, men det har jeg jo allerede fortalt dig. Muligvis er DK-bullet blevet inspireret et andet sted og har så kopieret dette design og søgt beskyttelse. Så svaret er JA. jeg hopper op og ned på en designbeskyttelse der ikke eksisterer.

Og med hensyn til ladedata, så kan jeg da være i tvivl om du i det hele taget har deltaget i et ladekursus, hvis du ikke er i stand til at opbygge dine egne data. Start lavt og byg op, har altid været sund fornuft. Er du i tvivl om hvilken kuglevægt du tænker på at købe så er telefonen hos Sonic bullets åben stort set døgnet rundt- personlig vejledning er til enhver tid bedre end tørre tal fra en tabel.....men der er blot min mening. Du kan se anderledes på det og fred være med det.  Smile

jeg hopper op og ned på en producent der ikke engang åbent fortæller det elementære mht vægt/længde af projektiler, tja står der noget om kaliber? .. jeg kan være i tvivl om du har kendskab til projektil-kalibers betyding for opladning i en bestemt patron!?? . . ja ladekursus har jeg, ja flere skellige monolitter (producenter/ projektiler) har jeg være igennem - ikke én med så 'intet signede' information som Sonic (rettere der er overhovedet ingen brugbar information at læse åbent!.. kun snik snak.


Big Grin Big Grin Big Grin
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Hvilket blyfrit projektil til .308 win i Tyskland? - af M@X 2.1 - 04-12-2018, 04:25 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)