Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vil du have nye politikere?
#1
Jeg har lavet en facebookside, der kort og godt formidler følgende budskab:

Er du træt af politikere, der snakker uden om og ikke siger deres ærlige mening? Så stem på nogle andre: Stem personligt på de politikere dit parti har skrevet på nederste halvdel af listen på stemmesedlen i stedet for bare at afgive en stemme på partiet. Partistemmer fordeles nemlig på spidskandidaterne. Ved at stemme personligt på lavere rangerende kandidater slipper vi måske af med nogle af de glatte ål i toppen af partierne, og nye kræfter kommer til. Måske de tør sige deres mening og svare ordentligt på journalisternes spørgsmål...

Det kunne være sjovt at se, hvor mange folk man kunne få aktiveret på denne politiske - men ikke partipolitiske - sag... så hvis nogen vil trykke "like" og dele siden med deres venner på FB, kunne projektet måske give resultater?

www.facebook.com/nyefolkpaatinge/timeline

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Vil du have nye politikere? - af ran - 29-05-2015, 08:55 PM
Vil du have nye politikere? - af Rolin - 03-06-2015, 09:25 PM
Vil du have nye politikere? - af ran - 04-06-2015, 11:55 AM
Vil du have nye politikere? - af Eric A - 19-06-2015, 09:02 PM
Vil du have nye politikere? - af Rolin - 19-06-2015, 11:06 PM
Vil du have nye politikere? - af Schönauer - 19-06-2015, 11:26 PM
Vil du have nye politikere? - af ran - 24-06-2015, 06:32 PM
Vil du have nye politikere? - af Kaffegrums - 26-06-2015, 10:03 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)