Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp søges til morgenritual
#1
Hej alvidende forum.
Jeg vil gerne have lidt hjælp til en ’sms fælde’. Sagen er den, at vi er tilmeldt en ordning, som hedder ’mine tilbud’, hvilket indebærer at vi kun modtager de reklamer vi reelt læser. Det betyder, at en del af lørdag morgens ritualer(udenfor jagtsæsonen) består i at drikke kaffe medens vi(konen) læser ugens tilbud, som vi så henter i løbet af lørdagen.
Nu bor vi heldigvis naturskønt, læs med god afstand til den asfalterede vej. Det betyder at jeg har 1,4 km op til ’reklamerøret’. Jeg har hidtil benyttet lejligheden til at gå en tur med hunden for at hente reklamerne, undervejs passerer jeg naboen, hvis reklamer jeg så smider ind til hende. Alle er glade inkl. hunden og naboen.
Nu er der sket det, at de åbenbart har skiftet omdeler, så jeg flere gange har oplevet at komme frem til et tomt rør. Iflg. Firmaets hjemmeside har de indtil kl. 10. lørdag morgen, hvilket ødelægger vores rutiner.
Min tanke er at installere en form for sender, som giver besked om, at der er noget i fælden. Jeg har kigget på MinkPolice, men den virker for stor. Ud over at den ikke er specielt billig(det kunne jeg godt leve med) vil den være meget synlig oppe ved den trafikerede vej, og så tvivler jeg på, at jeg får lov til at beholde den.
Det jeg eftersøger, er noget som er småt nok til at kunne gemmes inde i røret, helst ikke for tungt. Den skal ikke kunne andet end at sende en sms når der sker noget.
Har nogen af de ærede medlemmer et bud på en løsning?

Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp søges til morgenritual - af kalak - 30-05-2015, 11:55 AM
Hjælp søges til morgenritual - af Kenneth - 30-05-2015, 12:55 PM
Hjælp søges til morgenritual - af CP - 30-05-2015, 01:17 PM
Hjælp søges til morgenritual - af Santo - 30-05-2015, 09:56 PM
Hjælp søges til morgenritual - af LasseScout - 31-05-2015, 11:02 AM
Hjælp søges til morgenritual - af kalak - 31-05-2015, 12:00 PM
Hjælp søges til morgenritual - af ULG - 31-05-2015, 04:53 PM
Hjælp søges til morgenritual - af kalak - 31-05-2015, 06:47 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)