Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pis - jeg har solgt min kikkert! Hvad nu?
#1
Hej,

Jeg har lige solgt min ene riffel, men han ville sgu også have min kikkert med, som jeg ellers havde tænkt mig at beholde til min nye riffel [Big Grin]. Jeg fik en ok pris for den, og jeg tænkte at jeg jo så samtidig fik mulighed for at vælge kikkert helt frit(indenfor de økonomiske rammer naturligvis).

Jeg har ikke lagt mig fast på hvad kikkerten må koste. Den jeg havde var en Nikon Monarch 2,5-10-56, som jeg var meget glad for, og som til prisen er svær at slå(efter min ringe mening).

Mine krav til den kommende kikkert:
SKAL kunne bruges til natjagt på gris. Der er dog netop lavet åtelbelysning på stedet, én jeg ved ikke om det gør at man kan bruge en kikkert med mindre lysindtag (fx 42mm).

Skal kunne bruges til skud på vildt på op til 300M - Dette har jeg på nuværende tidspunkt ikke evnerne/erfaringen til, men jeg vil gerne i fremtiden på fx højlandsjagt og lignende(måske gemse?), hvor man kan komme ud for de lange skudhold.

Skal også bruges til skydninger i fx Ulfborg på 600? M, hvor jeg godt kunne tænke mig at tage med(har aldrig skudt på over 100M [:o)]). Dette gør vel at der SKAL være kliktårn på.

Gode forslag til en kikkert der opfylder ovennævnte modtages meget gerne [Big Grin] - der er sikkert mange at vælge imellem, men jeg kunne forestille mig at flere af dem er udenfor min rækkevidde økonomisk...

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Beskeder i denne tråd
Pis - jeg har solgt min kikkert! Hvad nu? - af Kenneth - 05-06-2015, 02:00 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)