Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Giver en afkortning af piben ændring i spredningen
#1
Jeg ved ikke om det er det rigtige forum, men ellers må det flyttes.

Sagen er den, at jeg i forbindelse med montering af en Sonic 45 på min T3'er i 308W overvejer at afkorte piben med ca. 5 cm. Dette skal formentlig gøres kort tid inden en tur til Sverige, og jeg er lidt usikker på, om jeg risikerer at have 150 skrald ladet til riflen, som pludselig ikke går godt i den længere pga afkortningen af piben [?]

Er der nogen der har oplevet at en ladning som hidtil gik godt, pludselig ikke længere er tilfredsstillende efter en afkortning?

Jeg er med på, at man vel teoretisk ændrer pibens svingninger, men jeg savner praktisk erfaring. Normalt ville jeg ikke pille ved den slags med kort tid inden en planlagt jagt, slet ikke fordi at jeg ikke rigtigt har meget tid til at finde en ny ladning, men det er nu engang vilkårene. De par gange jeg når på bane mellem montering og Sverige havde jeg bare planlagt som ren tilvænning til dæmper og almindelig træning.

Det skal nævnes, at hvis alt går helt galt, så har jeg en anden riffel der kan komme med, så ulykken er ikke katastrofal.

Christian
Svar


Beskeder i denne tråd
Giver en afkortning af piben ændring i spredningen - af CFR - 07-09-2015, 11:55 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)