Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kopi af anmeldelseskvittering/haglvåben - GEBYR
#1
Hej,
I et anfald af oprydning opdagede jeg, at kvitteringen for anmeldelse af en haglbøsse jeg købte for 5-6 år siden, er bortkommet. Da kvitteringen jo skal forevises for ordensmagten (selv om det ikke giver nogen mening [Sad!]) iværksatte jeg straks en proces for at få en kopi fra ACØ. Derefter gik det hurtigt ned ad bakke[:0]
Efter at have prøvet hjemmesiden og ført 2-3 samtaler med den flinke medarbejder stod det klart, at ACØ mener at man skal bruge den elektroniske blanket, der gælder for fornyelse, erstatningstilladelser osv - OG BETALE 200 kr i afgift. For det er jo en erstatningstilladelse jeg beder om. Her springer kæden af for stakkels lille Niels[Sad][Sad][Sad]; men jeg gad simpelthen ikke diskutere med ACØ. Så før jeg sender et brev med anmodning om tilbagebetaling vil jeg lige spørge alle jer kloge:
Der er sgu da ikke hjemmel til at opkræve de 200 kr?!?!? eller er det mig der er komplet idiot? Det er jo ikke en tilladelse vi taler om. Eller hur - har nogen oplevet/afklaret tilsvarende?
Suk - bare man boede i en bananrepublik, så vidste man i det mindste hvad man havde at rette sig efter.

9,3*57
9,3*57
Svar


Beskeder i denne tråd
Kopi af anmeldelseskvittering/haglvåben - GEBYR - af niels28217 - 05-10-2015, 05:55 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)