Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tysk knæklås 38speciel med ø55 S&L dæmper
#7
Punkt 1:

Har du nogensomhelst ide om hvordan den gamle knæklås riffel kunne skyde før den blev kamret om?
(Jeg har set flere af dem, "rook rifles" i England, nogle få var præcise, de fleste middelmådige, også efter ompibning til pistol-kalibre ... det blev meget populært lige efter deres "handgun Ban" i 1996. )

Punkt 2:
Har du fået "slugget" den pibe, eller er det en ny pibe i .357 (samme mål som 38Spl !!)

Dine 125 JHP er "9 mm " (.356) med det mm - mål de fungerer i min .357 Mag, men ikke i mine bekendtes S&W . 38Spl .. Pibemål i .38Spl kan variere meget.

punkt 3:
Jeg har stort set kun dårlige erfaringer med Rifle Primers i pistol-kalibre .. Stor variation i V(0)
Small Pistol Magnum er bedre, og til .38Spl ladninger er en helt alm Small Pistol det bedste ..
Small Rifle Primers er hårde i "koppen" og sværere at slå an + de er mindre ensartede end Small Pistol -- Specielt i et våben med begrænset "slagkraft" i Hane/ slagstift ..

Det der virker bedst i "Subs" med 38Spl. er 180 grains støbte bløde blykugler, med gascheck -- eller H&N forkobrede hollowpoints.

Blykuglerne "griser" lidt men bruger meget lidt af en hurtig krudttype
(Jeg bruger Bullseye) = meget lidt krudtgas som dæmperen skal tage sig af.
"Fedtet" på blykuglerne gør at der bliver noget røg og at dæmperen bliver svinet lidt til, men hastighederne er meget mere ensartede.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Beskeder i denne tråd
Tysk knæklås 38speciel med ø55 S&L dæmper - af dravis - 11-01-2016, 03:40 PM
Tysk knæklås 38speciel med ø55 S&L dæmper - af heb - 09-08-2017, 11:15 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)